11.26.2013

Tak - Nie

Cześć, stwarzam ten post z wiadomością dla was. Postanowiłam zorganizować na blogu tak zwany przegląd szafy, będę wrzucać dziennie przypadkowo wybranych ludzi na stardoll, i wrzucać ubrania z ich szafy na NIE i ubrania na TAK, będę komentować ubrania, po prostu.. :)
Ten kto chciałby, żebym przejrzała i jego szafę może wpisywać się pod tym oto postem. :D
_________________________________________________________________________________
Zrobione u: Ewelina369. W twojej szafie znajduję się zbyt wiele darmówek, ale tak czy inaczej widziałam gorsze, więc wydaję mi się, że jest okej, moja ocena to 6/10




Zrobione u Ewelina369. To są ubrania, które zawsze warto mieć w swojej szafie, niektóre są jeszcze dostępne w starplazie. :)

Wydaję mi się, że masz w szafie sporo zbędnych ubrań, proponuję zrobić porządek w szafie i pochować "darmówy" do schowka, na pewno zmniejszy ci się nie co ilość, ale na pewno będzie warto. To jak? Zgadzacie się ze mną? Komentujcie, obserwujcie, wyrażajcie swoje zdania!


Pozdrawiam,
Martynka317. ;)))





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz