10.31.2013

Stylizacja 2#


Hej, dzisiaj chciałam przedstawić wam nową stylizację. Nie mam weny, czegoś mi w niej brakuję..
Mi podoba się "Tak sobie" a wam?








Stylizacja jest ciemna, może troszkę mroczna. Sama nie wiem czy mi się podoba, buty ubrałam troszkę krzywo, sukienkę z resztą też, nie jest ona proporcjonalna. Noo.. po zastanowieniu się wydaję mi się, że jest w porządku, ale brakuję mi tu jakiejś torebki, może naszyjnika.. innych butów? Nie wiem.. czekam na wasze komentarze. ; D 

Użyłam do niej:
* Kapelusza ze sklepu Bratz kupiłam go za 56 SM, nie jest już on dostępny w starplazie, ale można znaleźć go w ukrytych sklepach, które już nie długo udostępnię na tym blogu. ; )) 
* Sukienka z PPQ kupiłam ją w bazarze, za 17 SD, bardzo mi się podoba. 
* Rajstopy - kiedyś dostawało się je za darmo za stworzenie konta, praktycznie kupiłam je za 0 SM. XD
* Czarne platformy kupione z fallen angel 80 SM, są warte swojej ceny, ponieważ zawsze na nie można założyć inne buty, ; )) 
* Całkowity koszt stylizacji - 136 SM, 17 SD. 

A tutaj piosenka  dla osłody: 






Pozdrawiam,
Martynka317




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz