10.30.2013

Stylizacja. : DD

Hej. Bardzo zależy mi na kreatywnym prowadzeniu bloga, lecz muszę się przyznać, że nie mam pojęcia dużo rzeczy związanych z nim. Jeżeli wiecie coś o czym ja powinnam wiedzieć proszę pisać w komentarzach. :D

Dzisiejsza stylizacja:



Do stylizacji użyłam:

Śliczna, błękitna marynarka ze sklepu PPQ kupiłam ją za 16 SD. : )
Jasne, beżowe Spodenki z Pretty n' love kupione za 37 SM.
Do tego również użyłam wciągniętej do spodenek bluzki z ćwiekami również z pretty n' love kupioną za 45 SM. 
Użyłam również śliczne buty z pretty n' love na wysokim obcasie dałam za nie 94 SM.
_________________________________________________________________________________

Według mnie wszystko pasuje do siebie kolorystycznie, stylizacja jest lekka, zwiewna. Makijaż jest również świetnie dopasowany do stylizacji. 




To jest piosenka z mojego ulubionego serialu: "Glee".
Nosi tytuł: "I feel Pretty"


To jest dzisiejsza stylizacja, jutro wstawię drugą.

Pozdrawiam,
Martynka317. : D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz